maandag 23 september 2013

Haak aan bij de goed gemutste brei campagne



Jeej, het is zo ver. De goed gemutste brei campagne van Innocent is weer van start. Maar wil je liever haken? Kijk dan onder patronen, daar vind je diverse patronen. Een basis patroon met variaties daarop, resultaat veel creatieve mutsjes!

Het bloemetjes patroon kan je eventueel als decoratie gebruiken voor op de mutsjes.
Ik zou zeggen haak maar aan en heel veel haak plezier gewenst.

Meer weten over de campagne? Kijk dan op www.innocentdrinks.nl

Ik doe weer mee!
JoyJonne Hooks

7 opmerkingen:

  1. Ik ben aangehaakt (=doe mee !). Wat leuk trouwens dat je via Innocent bij jou terecht komt voor een gehaakt bloemetjes patroon.
    Liefs,
    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je leuke reactie :)!
      JoyJonne Hooks

      Verwijderen
  2. Hallo Joy,
    Wat een leuke haakvariaties voor de mutsjes! Ik ga er mee aan de slag.
    Daar ik breien ook heel erg leuk vind: weet je of er iemand is die op een site/blog variaties voor het breien heeft staan, anders dan die van Innocent. Ik ben heel erg handig, maar kan niet ontwerpen en zoek wat meer uitdaging.
    Groetjes van Remke Veerling

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Remke,
      Wat leuk om te horen dat je er mee aan de slag gaat! Ik kan helaas niet zo goed breien, dus ik weet eigenlijk ook niet of er site's zijn waar nog creatieve patroontjes staan...
      Mocht je eens een leuk idee hebben om te haken, dan hoor ik het graag. Wellicht kan ik er dan een patroontje bij maken.
      Groetjes, JoyJonne Hooks

      Verwijderen
  3. Je link er weer ff bijgezocht (en ditmaal maar meteen gepind). Dus ik ga weer lekker aan de slag.
    Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk om te horen en heel veel plezier!
      JoyJonne Hooks

      Verwijderen
  4. Wat een leuke blog heb je zeg!
    Ik ga ook meedoen aan de mutsjesactie, al hakend. Want breien kan ik niet. Zal het ook op mijn eigen blog zetten :)
    Liefs,
    Lola

    BeantwoordenVerwijderen