vrijdag 24 augustus 2012

Mr. & Mrs. Hooks

Weken geleden kwam ik een leuk patroon van een snor tegen... ik weet niet waarom, maar ik besloot hem te gaan haken. Wat ik er mee moest? Geen idee... Zo slingerde hij enkele weken rond in mn huis zonder een echte bestemming te hebben. "Wat zal ik met die snor doen?" vroeg ik me af. "Een sleutelhanger? Nee, daar is-tie te groot voor. Een ketting? Nee, daar ga ik toch niet mee lopen." Toen kwam ik vanmorgen weer die snor tegen en kreeg ik opeens een ingeving "dat ding moet ik gewoon ergens op plakken... op dit vaasje? Ja, dat staat eigenlijk wel grappig." Zo doende heb ik het een dag laten zitten en kregen die vaasjes een heel eigen 'karakter'. Twee leuke bamboo haak naalden in de ander en daar zijn Mr. and Mrs. Hooks.
 
Week ago I found a nice pattern of a mustache on the internet... I don't know why, but I decided to make it. I had no idea what to do with a crochet mustache. He lay down for a few weeks in my house, without any real purpose. I wondered "What shall I do with this mustache? Shall I make a neckless of it? No, I won't wear it. A keychain maybe? No, to big." And suddenly this morning I had a great idea "I will stick it anywhere... on this vase? Yes quite funny actually." Thus, I leave the mustache on the vase for a day... than I inserted some bamboo needles into the other vase and Mr. and Mrs. Hooks were there.
 
Pattern inspired by: Tara