woensdag 7 april 2021

PERSOONLIJK KOPJE

 

Misschien heb je mijn vorige post gezien, waarin we het eerste persoonlijke kopje al toonde. We hadden nog een verjaardag en waren zo enthousiast over het vorige kopje dus onze kleine artiest maakte in no time nog zo'n kunstwerk! ⠀

•⠀

Ook zo'n leuk kopje maken? Ik kocht een leuk wit kopje. Bij de @karwei kocht ik een sticker (60mm) met de letter A, en tot slot gebruikte ik @edding_nl porcelain brushpennen 1-4 mm. Eerst plakte ik de letter op het kopje, daarna werd de artiest ingeschakeld. De stift is eenvoudig te verwijderen met water, dus ben je niet tevreden over het resultaat, even een nat doekje eroverheen halen, droog maken en nog eens proberen. De stift is overigens ook eenvoudig te verwijderen van je handen... Toen de artiest klaar was met tekenen heb ik de stift 15 minuten laten drogen voordat ik de sticker verwijderde. De sticker verwijderen voordat het kopje 25 minuten op 160 graden de oven in gaat. Daarna heb je een super tof en persoonlijk cadeau/kopje gemaakt!⠀