donderdag 27 mei 2021

P I N G U Ï N


 "It's practically impossible to look at a penguin and feel angry." Nu ga je denken, heb ik ooit naar boos naar een pinguïn zitten kijken? Nee, nee toch? Ook best raar dat als je boos bent en naar pinguïns gaat zitten kijken, maar anyways. Van deze pinguïn rammelaar word ik in ieder geval meteen vrolijk, want zeg nou zelf... deze pinguïn rammelaar is toch één brok (jeukwoord alert) happiness? 🐧⠀
•⠀
Wist je trouwens dat ik in mijn gehaakte items voor baby's nooit veiligheidsoogjes verwerk? Al doet de naam vermoeden dat het veilig is, vind ik het toch altijd een beetje enge dingen. Daarom haak ik oogjes op maat die er dan vervolgens aan vast naai. Of ik borduur de oogjes er op. Wel zo veilig. Mijn stelregel voor het weggeven van items is: ik zou het ook aan mijn eigen kind geven. En dat voelt goed voor mij! 😊⠀